ARGO

 

Az ARGO célja, hogy kezelje a Biztosító Társaság utasbiztosítási termékeit. A folyamat azon részét adminisztrálja, mely során definiálásra és felépítésre kerül a biztosítás az összes paraméterével együtt.

A rendszer minden hónap végén elkészíti az ügynökök részére az elszámolást. Az adatok automatikusan feldolgozásra kerülhetnek a Biztosító Társaság könyvelő rendszerében.

Az ARGO a partnerek által használt különböző értékesítési alkalmazásoktól, különböző mélységben és formátumban érkező adatokat – mind szerződés, mind termék/módozat szinten – képes nyilvántartani és kezelni.

 

Egységes, központi analitikus nyilvántartás, a lehető legmagasabb automatizáltsággal működő funkciókkal, meghagyva a manuális beavatkozás lehetőségét.

Rendszerünk jellemzői:

  • Felhasználóbarát kezelőfelületek
  • Kiépített felhasználói jogosultsági szintek (termékek kezelésének joga, foglalás megtekintés stb.)
  • Teljeskörű partnerkezelés
  • Banki folyamatok kezelése, pénzmozgások végig követése
  • Keretnapos biztosítások kezelése
  • Elszámolások, befizetések és kifizetések kezelése

Az utasbiztosítási és back office rendszerhez kapcsolódik a Columbus WebOnLine értékesítő felület, amelyen keresztül partnerek kiszolgálása történik. Az értékesítő felület kialakításának köszönhetően képes ügynökségek százait kiszolgálni azonos időben.