Helpdesk munkatárs

 

Feladatok:

Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás, bejövő telefonok, és e-mailek megválaszolása, elkészült programverziók tesztelése, amennyiben javítandó hibát detektálnak a partnereink, azt jelezni kell a fejlesztők felé a kialakított csatornákon, és amikor a javítás megtörtént, szólni kell az ügyfélnek.

Téged keresünk, ha:

  • Az ideális jelölt jó kommunikációs és problémamegoldó képességű, precíz, munkájában segítőkész és türelmes, ügyfélközpontú gondolkodással rendelkezik.
  • magabiztosan kommunikálsz
  • Angol középfok– jó kommunikációs képesség, inkább írásban, ritkábban szóban
  • érdeklődsz az IT és turizmus világa iránt
  • kitartó vagy és jól együtt tudsz működni a felhasználókkal

Amit cserébe kínálunk neked:

  • modern irodai környezet
  • családias hangulat
  • stabil hátterű cég
  • teljes munkaidős állás

Lépj velünk kapcsolatba: support@travelsoft.hu